sobota, 21 grudnia 2013

Kłopoty ze zdrowiem

Całkiem niedawno miałam skomplikowaną operację kolana. Jestem teraz właściwie uziemiona. Chociaż gips już ściągnięty, noga ciągle nie jest w pełni sprawna, więc nie mogę na nią stawać. Jestem oaktywną kobietą i całodobowe gnicie w łóżku strasznie mnie męczyło. Lekarz jednak nie pozwolił mi używać tej nogi, dlatego wpadło mi do głowy, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Okazuje się, że na pewien okres czasu można go wypożyczyć. I to wcale niedrogo. Świetne jest to, że można wypożyczyć wózek inwalidzki na krótki czas, np. jeden dzień, co może być przydatne dla osób, które chcą na przykład przysłużyć się swoim niepełnosprawnym dziadkom i wziąć ich na spacer. Można także wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać jakiś sport. Dużo więcej na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz